Kancelář starosty
Jitka Bernatová podatelna |
317 701 431 |
bernatova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Romana Brhelová podatelna |
317 701 431 |
brhelova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Ing. Petr Drahoňovský vedoucí |
317 701 930 778 097 516 |
drahonovsky@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Mgr. Martin Kadrnožka starosta |
317 701 530 724 187 943 |
kadrnozka@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Alena Kořínková asistentka starosty |
317 701 530 |
korinkova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Marta Kratochvílová referentka |
317 701 933 724 258 024 |
kratochvilova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Bc. Hana Kronovetrová sociální pracovník |
733 741 028 | tynecko@obceblizelidem.cz | Kancelář starosty |
Marcela Povolná matrika |
317 701 484 737 246 074 |
povolna@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Kateřina Tomášková referentka |
777 625 868 | tomaskova@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Mgr. Petr Znamenáček místostarosta |
317 701 931 771 170 710 |
znamenacek@mestotynec.cz | Kancelář starosty |
Starosta
Místostarosta
Vedoucí odboru
- řídí a kontroluje pracovní činnost podatelny a matriky
- připravuje přehled změn zákonů, které se týkají městských vyhlášek, připravuje nové vyhlášky
- podílí se na zpracování příkazů, pokynů a směrnic, které se týkají odboru vnitřních věcí
- zajišťuje volby ve spolupráci s pracovníkem evidence obyvatel
- zúčastňuje se zasedání zastupitelstva
- vykonává práce dle pokynů tajemníka, starosty a místostarosty
- dohlíží na správní činnosti svého odboru včetně podepisování korespondence
- zajišťuje vyvěšení státních symbolů ve dnech státních svátků
- vypracovává rozhodnutí v souladu s obecně závaznou vyhláškou o místních poplatcích. Neprovádí kontrolní činnost.
- zajišťuje ochranu proti zásahu do pokojného stavu dle zákona 500/2004 Sb., správní řád a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění dalších předpisů
- spolupracuje s probační službou při umisťování odsouzených na veřejně prospěšné práce
- zajišťuje výkaznictví a plnění plánu v oblasti odpadového hospodářství
- spolupracuje na zpracování auditů MA21, zajišťuje plnění úkolu z toho vyplývajících
- odpovědi na základě zákona 106
- vypracovává roční zprávu o stavu podávání informací
- kronika města
- propagace města, mediální kampaně
- šéfredaktor Týneckých listů
Asistentka
- sjednávání schůzek se starostou a místostarostou
- vykonává pokyny starosty, místostarosty a vedoucího Kanceláře starosty
- korespondence se zastupiteli města, výbory zastupitelstva města a komisemi rady města
- příprava materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města včetně pořízení zápisu ze zasedání zastupitelstva města
- spolupráce se sbory dobrovolných hasičů
- přijímání inzerce do Týneckých listů
- zeleň města
- dotace města
- správa webových prezentací města a sociálních sítí
- Munipolis
Podatelna
- podávání základních informací
- kopírování pro veřejnost, skenování a kroužková vazba
- přijímá pro výlep plakáty na kulturní, sportovní, naučné a další akce
- CZECHPOINT – výpis z rejstříku trestů, obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, výpis z karty řidiče, datové schránky…
- prodej pohlednic, brožur, upomínkových předmětů
- prodej jízdních řádů
- tištění z digitální podoby pro veřejnost
- rezervace velké zasedací místnosti
- evidence psů – přihlášení a odhlášení
- výdej tiskopisů stavebních
- přijímá všechny žádosti (DPS, stavební, majetek, dotace města,…)
- vydávání rybářských lístků
- pokladna
Matrika
Evidence obyvatel
- vede agendu evidence obyvatel města Týnec nad Sázavou
- zapisuje údaje o změnách v evidenci obyvatel do agendového informačního systému evidence obyvatel (změnu trvalého pobytu, doručovací adresu, ukončení trvalého pobytu na území ČR)
- přijímá žádosti obyvatel o opravu údajů v agendovém informačním systému evidence obyvatel
- přijímá žádosti o zprostředkování kontaktu
- vede správní řízení ve věci zrušení trvalého pobytu
- na základě žádosti ukončuje trvalý pobyt občanů na území ČR
- oznamuje vlastníku objektu změnu v počtu přihlášených osob
Do matričního úřadu Týnec nad Sázavou patří obce: Bukovany, Chářovice, Chleby, Krhanice, Krňany, Lešany, Rabyně, Týnec nad Sázavou, Vysoký Újezd
Pro občany uvedených obcí vyřizuje matriční úřad v souladu se zákonem o matrikách:
- konání sňatečných obřadů v obřadní síni městského úřadu a i na jiných vhodných místech ve správním obvodu
- zápisy uzavření manželství
- zápisy narození
- zápisy úmrtí
- určení otcovství
- změna jména a příjmení
- osobní doklady
- opisy matričních dokladů
- vystavení osvědčení pro uzavření církevního sňatku
- vystavení vysvědčení o právní způsobilosti pro občany ČR k uzavření manželství v cizině
- zajištění podkladů a vyřízení žádostí pro zápisy do zvláštní matriky Brno
- umožnění nahlížení do matričních knih
- zajištění úředních listin
- vykonávání zákonem dalších stanovených činností pro matriční úřady
- provádění zápisů matriční agendy do agendového informačního systému evidence obyvatel
- zajištění občanských obřadů (zlaté svatby, apod.)
- zajištění gratulací k výročí
Trvalý pobyt
Informace na webových stránkách Ministerstva vnitra České republiky
- Hlášení trvalého pobytu
- Ukončení trvalého pobytu
- Výdej údajů z evidence obyvatel
- Zavedení adresy pro doručování písemností
- Zprostředkování kontaktu
- Zrušení trvalého pobytu
Volby
- kompletní zajištění konání voleb
Referentka matriky
- výkon funkce veřejného opatrovníka
- vidimace a legalizace
- přijímání žádosti do DPS
- vyřizování žádostí o ustanovení zvláštního příjemce
- organizace vítání občánků
- přijímání žádostí o poskytnutí finančního daru při narození dítěte
- určení otcovství
- Univerzita třetího věku (U3V) - přijímání přihlášek a organizace
Sociální pracovnice
- zajišťování sociální prevence
- poskytování sociálně-právního poradentství, sociální podpory a pomoci
- senior taxi
- sociální poradna